Warning: include_once(/home/mdporgua/domains/mdp.org.ua/public_html/wp-content/themes/mdp/inc/includes/post-meta.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/mdporgua/domains/mdp.org.ua/public_html/wp-content/themes/mdp/inc/more_fields.php on line 5

Warning: include_once(): Failed opening '/home/mdporgua/domains/mdp.org.ua/public_html/wp-content/themes/mdp/inc/includes/post-meta.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php71cgi/lib/php') in /home/mdporgua/domains/mdp.org.ua/public_html/wp-content/themes/mdp/inc/more_fields.php on line 5
Чому руйнується траса Київ – Одеса / Магдебурзьке право
25 лютого о 09:54

Чому руйнується траса Київ – Одеса

unian.ua

“Укравтодор” розпочав обстеження автомобільних доріг, основні будівельні роботи за якими були виконані в попередні роки.

Виконуючий обов’язки голови “Укравтодору” Славомір Новак сказав, що якість виконаних робіт на дорогах М-05 Київ – Одеса, М-06 Київ – Чоп – це “окрема тема”, пише Delo.ua.

“Укравтодор” уже розпочав обстеження на М-05. Виявилося, що ця дорога тримається за рахунок покриття, тоді як основи на деяких ділянках немає взагалі, – зазначив Новак. Він також зазначив, що гарантія на цю дорогу була лише 1 рік. Наразі найпроблемніші ділянки тимчасово закриваються “картами”, тобто великими латками з асфальту. Це дозволить забезпечити проїзд на строк до трьох років, – додав Новак.

Славомір Новак зазначив, що на капітальний ремонт дороги М-05 по всій протяжності поки немає коштів. Тому 2019 року частину дороги Київ – Одеса ремонтуватимуть за рахунок окремої бюджетної програми GO Highway. У рамках цієї програми також почнеться ремонт коридору в Черкаській області – від кордону на південь.

За рахунок залучених раніше коштів міжнародних фінансових організацій та економії 50 мільйонів євро з попередніх проектів ведеться капітальний ремонт М-05 у межах Київської області. Крім того, уряд виділив додатково 550 мільйонів гривень на невідкладний ремонт доріг міжнародного значення Київ – Чоп і Київ – Одеса.

Що відомо про ремонтні роботи на трасі Київ – Одеса? 

Попередній етап масштабних ремонтних робіт почався влітку 2013 року. Євген Прусенко, який тоді очолював “Укравтодор”, заявляв, що “критичні зауваження автомобілістів на рахунок цієї дороги стосуються в основному ділянки Київ – Жашків, який фактично не ремонтувався близько 30 років”. Він тоді нагадував, що 2004 року ділянку Жашків – Червонознам’янка було капітально відновлено.

Ремонт дороги 2013 року фінансувався за рахунок бюджетних грошей, а також кредитних коштів ЄБРР та Європейського інвестиційного банку. Відкриття траси Київ – Одеса після капітального оновлення відбулося в жовтні 2004 року. Тоді її називали першим українським автобаном.

Джерело: 24tv.ua