Warning: include_once(/home/mdporgua/domains/mdp.org.ua/public_html/wp-content/themes/mdp/inc/includes/post-meta.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/mdporgua/domains/mdp.org.ua/public_html/wp-content/themes/mdp/inc/more_fields.php on line 5

Warning: include_once(): Failed opening '/home/mdporgua/domains/mdp.org.ua/public_html/wp-content/themes/mdp/inc/includes/post-meta.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php71cgi/lib/php') in /home/mdporgua/domains/mdp.org.ua/public_html/wp-content/themes/mdp/inc/more_fields.php on line 5
RE/MAX – найпотужніший світовий гравець у сфері Real Estate / Магдебурзьке право
08 лютого о 08:50

RE/MAX – найпотужніший світовий гравець у сфері Real Estate

 

На початку незалежності Україні було неймовірно важко. Перехід від аскетичної регульованої економіки з її безініціативністю та обмеженнями до гнучкої ринкової моделі виявився болючим і розтягнувся на довгі роки. Кожен крок країна робила з величезними зусиллями, – ламала заіржавілі рештки старої системи, долала економічну кризу, вчилася ставити перед собою мету і знаходити шляхи до її досягнення.

Довелося зіткнутися з малознайомими поняттями – з попитом і пропозицією, пошуком ринків збуту, а головне – з конкуренцією. Спочатку – між українськими виробниками, а трохи згодом – і з «іноземцями». Поява на ринку перших зарубіжних гравців змусила вітчизняних виробників ґрунтовно проаналізувати якість і ціну власних товарів і послуг, які подекуди суттєво програвали порівняно із зарубіжними аналогами.

Коли два десятки років назад в Києві почали відкриватися перші мережеві ресторани швидкого харчування, ми раптом дізналися, що ресторан – це не обов’язково дорого, не обов’язково довго і не обов’язково шансон. Виявилося, що отримати замовлення можна за лічені хвилини, що варіант «мені з собою» не викликає жодних питань і що приязна посмішка від персоналу – явище цілком нормальне. Наші ресторатори засукали рукави і почали опановувати нові методи ведення бізнесу, а споживачі зітхнули з полегшенням, відчувши переваги здорової конкуренції. Поява на ринку всесвітньо відомих брендів одягу надала неабиякого поштовху вітчизняній модній індустрії, якісні продукти харчування з Італії, Німеччини та Франції спонукали українських виробників переглянути власні стандарти, а авіакомпанії-лоукости вплинули на політику ціноутворення вітчизняних авіаперевізників. І лише ринок нерухомості донедавна міг похвалитися безроздільним володарюванням виключно українських агентів та агенцій і деяким хаосом.

Тому вихід на український ринок нерухомості найпотужнішого світового гравця в сфері Real Estate, компанії RE/MAX, дозволяє врешті-решт сподіватися на позитивні зміни. Компанія, що вже сьомий рік поспіль очолює рейтинг найуспішніших франшиз світу у сфері нерухомості за версією Entrepreneur, минулого року посіла почесне п’яте місце у глобальному рейтингу франшиз світу, поступившись лише McDonald’s, 7-Eleven, Dunkin’ та UPS.

Із невеликого офісу в Денвері за роки свого існування компанія перетворилася на глобальну мережу з сотні тисяч агентів, що професійно виконують свою роботу, неухильно дотримуються корпоративної етики та дбають про імідж компанії. Її засновники, подружжя Дейв і Гейл Лінігери, що колись самі починали як агенти з нерухомості, розробили нову бізнес-модель – відтоді і дотепер основною силою компанії, її центром і рушієм є Ріелтор. У той час, коли їх конкуренти працювали зі своїми агентами за схемою, що передбачала привласнення більшої чистини комісійних із продажу, вони виставляли рахунки своїм агентам лише за утримання офісу, рекламу і навчання, надаючи їм можливість залишати собі максимальні комісійні й повну свободу дій. Це допомогло їм не тільки випередити конкурентів і стати найуспішнішою компанією на ринку нерухомості світу, а й подолати кризу, що охопила світ наприкінці 2008 року.

Вже 46 років компанія приймає на роботу всіх бажаючих. «Я хотів дати роботу всім, хто хоче працювати», – зізнавався Дейв Лінігер в інтерв’ю. На початку діяльності, в період, коли інші агенції брали на роботу виключно ріелторів чоловічої статі, штат агентів RE/MAX на три чверті складався з жінок.

 

 

Прогресивна система навчання та потужна підтримка дозволяла і дозволяє новачкам подолати перші труднощі, а досвідченим ріелторам – відчути захист і отримати суттєву допомогу. До послуг агентів – невичерпна база даних об’єктів нерухомості з усього світу, ефективні інструменти, що дозволяють за лічені хвилини зробити сайт для будь-якого об’єкта, й усі переваги найвідомішого бренда. Для найуспішніших ріелторів діє система заохочень та нагород.

 

Завдяки особливим принципам RE/MAX називають агенто-орієнтованою компанією

RE/MAX – це залучення та утримання найкращих агентів, що відбувається завдяки більшим комісійним, кращим умовам сервісу, навчанню, а головне – свободі в роботі. 

Агент RE/MAX – передусім підприємець, що веде свій бізнес у рамках глобальної компанії та використовує всі її ресурси. Однак при цьому він визначає КОЛИ, ЯК, ДЕ і з ЯКОЮ нерухомістю йому працювати. Для вдосконалення своїх вмінь та використання методики RE/MAX у своїй роботі відвідує навчальні семінари. Шукає клієнтів, підписує угоди, рекламує об’єкти, супроводжує угоди до самого завершення. Все це за підтримки брокера RE/MAX. Але його діяльність врешті-решт – особистий бізнес!

Брокер у цій моделі відповідальний за організацію роботи офіса, створення найкращих умов, координацію з центральним офісом RE/MAX, щоденну підтримку агентів (коучінг), допомогу в перемовинах із клієнтами, залучення корпоративних клієнтів.

 

Ніхто у світі не продає нерухомості більше, ніж RE/MAX – кожні тридцять секунд один об’єкт нерухомості знаходить нового власника за допомогою агента компанії. І справа тут не тільки у влучно підібраному логотипі чи у грандіозній базі даних. Передусім успіх RE/MAX ґрунтується на беззастережній повазі до кожного агента, а успіх кожного агента – на безумовному відстоюванні інтересів клієнта.

Офіс RE/MAX працює у Києві за адресою: вул. Глибочицька, 32-В, оф. 318.